1st time balik beraya rumah mak mentua..

Salam,

N3 kali ini aku just nak share perasaan tak sabar and nebes aku untuk beraya di kampung jm..dalam erti kata lain rumah mak mentua dan sedara2 jm di belah johor. perasaan aku agak tak sabar tapi dalam masa yang sama, agak nebes..reason?? aku pun tak tahu.. kenapa benda ini boleh jadi isu dalam pemikiran aku. padahal datang beraya ini bukan susah mana pun, datang beraya-salam-makan-borak-balik. tapi entah la hanya aku je yang dapat rasa..jm? bagi aku, myb die pun nebes gak..maybe..ntah laa.. aku cuti raya pun tak banyak..cuti ikut kalendar sbb aku dah banyak amek cuti time nikah dan sanding hari tu..so pandai-pandai la
aku dan jm bajet cuti..lagi mau kumpul cuti pergi oliday di krabi, thailand..huhuhu..sedey seyh..cuti makin surut, impian makin mengunung..tapi tak apa..yang penting kami happy dengan apa yang kami rancang..


berbalik kepada cerita tadi, apa yang aku takut n nebes adalah sebab..baju raya aku tak beli lagi..adeyhh..gyle kentang..raya dah nak dekat..tapi relax je aku ni..hahahha..tak pe2 petang ini aku akan cari baju raya sampai dapat..

HYDA
~JM's wife~

0 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

Apa di fikiran anda...?