honeymoon

Salam,

So..apa yang kami rancang menjadi reality, aku n jm dapat pergi dan pulang dari Krabi Island, thailand dengan selamat..alhamdullilah..perasaan? rasa sangat happy, gembira, dan kagum. reason? sebab aku n jm dapat merasa pergi ke tempat org walaupun pada mulanya, nak p honeymoon hanya la cakap-cakap kosong, tapi in the end, apa yang kosong bertukat menjadi angka 1, 2, 3, 4, dan bla..bla..bla.. aku akan kenangkan 1st time honeymoon ni samapi bila-bila, sebab honeymoon kali ini hanya aku n jm, myb lepas ni bukan lagi dipanggil honeymoon tapi holiday anak beranak~ayahanda-bonda-anak pertama-anak kedua-anak ketiga..dan seterusnya~ hahahaha..anggaran perbelanjaan pergi, balek, makan, aktiviti, cenderahati dan etc adalah sebanyak rm2000..muarh kan? so sangat berbaloi-baloi la. hanya untuk pengetahuan korang...

Hotel: aku n jm menginap di Red Ginger Chic Resort, Resort ini didalam lingkungan 4*. keselesaan aku bg 4 bintang, privasi aku bg 4 bintang, servis aku bg 4 bintang..kesimpulannya..berbaloi..sbb harga pun xde la mahal sgt.. di bawah adalah picca resort tersebut:


























Totally restaurant kat Krabi adalah non-halal, even tho ada yang label halal tetap kan menjual air arak.. sebab? mungkin kerana mereka terpaksa menjual di sebabkan kebanyakan pelancong yang melawat Krabi adalah dari kaum yahudi dan kafir..kira hanya untuk menarik perhatian mereka ini la..pape pun mudah je nak cari restaurant yang halal. setiap signboard perniagaan akan tertera simbol halal atau simbol bintang-bulan sabit~simbolik bg agama islam~ berikut adalah picca kami dok melantak makanan..tomyam thailand sangat meletop..
























Antara tvt kami adalah melawat 4 islands.. kesemua islands yang aku n jm pergi..sangat menarik..cantik..tertarik..rasa sangat kagum..serious shit, aku betul-betul terkaku melihat keindahan alam semesta yang Allah bagi untuk kita melihat.. ikut hati dan nafsu aku nak je amek pakej tvt yang banyak gyle, tapi di sebabkan kami cuti berhoneymoon hanya 3D2N, aku matikan la angan-angan kami tu, walaupape pun kami tetap terhibur dengan melawat islands yang gyle cantek..aku sertakan picca-picca untuk tantapan umum~



































 













































 







































































 So, untuk kali ini je picca aku nak upload~perhhh nak upload picca ni bukan senang..elak aku campak je pc opis aku ni,,hehehehe..tapi aku tetap sabar hanya semata kerana akeem a.k.a lulu ~gf's dd..hanya tuk ko akeem~episode akan datang akan menemui anda..bila mood aku nak upload picca ini kembali pulih..episode akan datang picca kami jalan-jalan di Ao-nang Beach, Krabi..tunggguuu....

HYDA
~JM's wife~

















3 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

noulha berkata...

1st of all..

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

cantiknye!!!!!!! smpai histeria aku kejap!!!!
besnye!!!!! besnye!!!! tomyam mcm sedap gile!!!


p/s: terharu. demi aku nok? hihihi

Sunduvan berkata...

Bestnye tempat nie. Selamat ke jalan-jalan kat sini?
Go Kudat http://www.gokudat.com

Fairuz berkata...

Yang minah saleh tu, memang pakai bikini ke? Atau kau bar kan? thehe

Sangat cantekk la tempatnya.. Nak pergi gak..

Apa di fikiran anda...?