Honeymoon....2nd vacation

Salam,

*still masih dalam perancangan yang agak tidak dirancang~padahal tengah dalam perancangan...

YANGON!!! Here We Come..~jerit kuat-kuat sepenuh hati aku...heheh..sebijik mcm org hilang pedoman..

Venue kali ini, JM yang pilih..dia yang search dan google..JM fwd kat aku satu email..yang aku rasa Yangon boleh diterima akal fikiran aku..kata JM nak ngk heritage dan monumen yang aku rasa agak boleh dikategorikan sebagai monumen yang cantik dan menarik..masih dalam perancangan, tak tahu la dapat pergi dalam next year atau pun...ntah bila-bila ntah~dalam erti kata lain, nengok gak dari segi ekonomi kami...mana tahu time tu tibe-tibe wujud plak org ke-3, tak mcm dulu 1+1=2, kali ini 1+2=3....wiiieeee seronoknye..ntah bila kah saat itu akan tiba..bulan depan..bulan 1 tahun depan, bulan 2 tahun depan, bulan 3 tahun depan..aiiisshhh, pening gak bila fikir keadaan ini.

Ada org kata, benda ini jangan dirancang, biar dia datang dengan sendiri..dan orang kata gak jangan merungut bila setiap usaha yang dirancang tidak memberikan hasil yang diingini..hurrmmm kadang-kadang boleh diterima akal, tapi apa yang pasti..sekiranya kita nak kehadiran anak di dalam sebuah keluarga pasti kita akan merancang..maksud aku.."Sayang, kita buat anak ek..." so..mean..tetap dalam maksud perancangan..myb setiap individu mempunyai pendapat yang berbeza dengan pendapat dari kalangan org yang berfikiran lain, tapi..... apa yang aku pasti "Kehadiran anak akan memberi satu impact yang sangat besar dan +ve.." dalam erti kata lain..setiap pasangan sure nak ada anak..sebab semua org suka ANAK!! heheh..~ apakah aku sudah lari dari topik yang sebenar??...syiokkk sendiri sudey..hehehe..

Tapi...mana tahu percutian kami ke Yangon akan membawa seseorg di dalam perut kandungan aku..hehehe..~aminnn...doakan kami wahai sahabat handai kami~ ntah-ntah mana thu aku bawa dua orang dalam 1 kandungan..waahhhh...reason?? aku kan kembar..anggapan aku je..tapi kemungkinan anak-anak aku yang akan memiliki anak pasangan kembar..ntahla..kemungkinan..mungggkiiinnn.

Tapi..insyAllah..kami akan berjaya mencapai impian percutian kami ke Yangon..~bila ekonomi kami agak memberangsangkan ye..~

~untuk tantapan umum~

 ...Maaf la ye..pic takl berapa menarik..kecik sangat size nya...













Dan berikut aku senaraikan link yang korang senang nak google:


Harap apa yang aku paparkan di atas dapat membantu kepada mereka yang sedang mencari venue untuk vacation yang bersesuaian..

HYDA
~JM's wife~

4 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Nice~~~~ Emuuaahhh

~ j m ~

Fairuz berkata...

Best kalau dapat anak kembar. Nanti boleh belikan baju Ctrl+C dan Ctrl+V hehe

noulha berkata...

hahahaha baju ctrl+c ngan ctrl+v cutenye!

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Amin~~~ Doa2kan lah kami yee..

Apa di fikiran anda...?