Setelah lama menyendiri..

Assalam..

Sudah lama aku tak update blog ini..alasan aku..bukan sebab aku malas~walaupun ada sedikit perasaan malas~ but the big point is..bila aku nak update kat ofis sure tak boleh nak open blog ni..agak bengang-marah-kecewa gak..tapi disebabkan sifat kesabaran aku yang tinggi..jadi aku tetap bersabar sampai la ke hari ini..BINGO!! baru aku berjaya nak update blog ni..

Akeem a.k.a Lulu ada juga bagi aku sedikit pendapat..if rasa susah nak sign in and update blog..ko taip je kat word format..then bila dah boleh sign in and update just copy and paste..tapi kalau aku rajin..finally, aku tetap malas nak taip kat word format..mungkin sebab Virus-M lebih kuat dari semangat kental aku and lulu..sorry lulu sebab aku latelly memang sangat malas untuk update blog~ sebenarnya..selalu aku je yang rajin update blog..incik asben..ermm erkk sila tanya diri anda sendiri..kenapa u malas nak update..~

Dan sebenarnya..aku rajin sangat nak update blog bila aku dapat satu news yang aku and jm sangat happy.. bila kami dapat tahu yang kami akan bergelar parent-to-be.. time itu.. aku memang nak sangat update blog.. nak share berita yang happy ni kepada kawan-blogger-stalker ~ erkk aku de ke stalker? rase mcam xde je kan lulu..hahhaha~

Dan sebenarnya..aku jadi malas yang teramat malas bila aku menghadapi berita yang sangat xhappy..aku rasa kawan yang rapat dengan aku sure akan tahu berita yang tidak berapa best ni..sedih-kecewa-terkilan-meraung ~tapi semua tu hanya dalam hati aku and jm~ sebab masing-masing cuba untuk menyembunyikan perasaan sedih dan kecewa ni..masing-masing tidak mahu memberi kesan terhadap perasaan. jadi kami terima dengan redha..terima dengan hati yang terbuka dan percaya apa yang berlaku ini ada hikmahnya.. impian menjadi parent-to-be hancur berkecai..hanya sebab kecuaian aku.. ~ aku rase kecuaian aku..tapi jm tetap mempertahankan bahawa apa yang berlaku bukan kecuaian aku~...

Dan sebenarnya..bila aku menjadi terlalu malas dan terlalu rajin bila aku dah masuk ofis dan bila try untuk sign in blog..terus berjaya..sebenarnya sebelum ini sangat banyak idea aku nak update dalam blog ini..tapi disebabkan selalu tak boleh nak sign in jadi idea aku terkubur begitu sahaja..tanpa aku membina, menghiasi, memperbaiki dan meneliti dalam word format..sorry sekali lagi ye lulu..

Dan akhirnya..aku berjaya melahirkan entry yang baru yang tidak seberapa baru..sebab apa yang berlaku semua dalam entry ini sudah lama berlaku, bukan berlaku pada ketika ini..

HYDA
~JM's wife~

**p/s: mohon jasa baik incik asben a.k.a jm untuk upate entry pelbagai tajuk supaya tidak nampak yang saya tengah syok sendiri update ini blog..sekian terima kasih.

2 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

noulha berkata...

huhu usah memohon maaf, bkn salahmu jika tidak menghapdet.. saye juga berasa malas mau hapdet belog sbb incik dd membuatkan saya rasa syok sendiri menulis belog..huhuhu..

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

hahahaa... baik boss.. Nanti sy update...

~ J M ~
Hyda husband

Apa di fikiran anda...?