Dari mata jatuh ke hati~


DARI MATA JATUH KE HATI~~ ermmm myb de setengah manusia xpercaya dengan umpamaan ni..tapi aku?? ntah la..sebenarnya ia ikut pada individu..ada setengah manusia anggap cinta tu datang sendiri tanpa dipaksa dan ada setengah manusia lagi menyatakan bahawa cinta itu xkn datang if kita tak usaha untuk mencari..so mane satu yang betul~~ aku pun xthu nak terangkan pada sesiapa sekiranye de manusia yang tanye aku soalan
~~ ko kenal tunang ko mcm mane ek??~~
xpun
~~ uiksss, cepat betul ek ko da nak kawen~~
bila soalan ni keluar dr mulut seseorang dan sure soalan tu di tujukan khas tuk aku.. aku akn serta merta jadi blur smbil tersenyum (dlm hati " pe soklan bodo la die tnye nie). if aku jawap.. aku kenal tunang aku mcm dari mata jatuh ke hati.. agak2 ada ke yang percaya dengan jawapan aku yang agak xrelevan la bg mereka yg seboleh-bolehnya nak gak tahu pasal aku n jm.. tapi lumrah manusia..if seseorang tu suka bertanya..mcm aku juga.. suka bertanya soalan-soalan yang aku rase nak tnye. tapi jawapan yang psti aku jawap.. ntah la..hati aku nie yang gatal sgt nak kahwin..then semua org sure gelak, n trime jawpan aku ni bulat-bulat even tho sebenarnya jawpan aku nie adlah jawapan paling bodo aku penah jawap.. hahahaha~~ yang penting isi hati kepada si dia, hanya aku je yang tahu.. dan semestinya tidak tahu pe kate hati aku terhadap diri die~~ dan aku rasa die dapat agak..pe kata hati aku ( if x, xkn la aku decide nak kawen dengan die la kot) hahah sebenanye jawpan tu xpyh kite jawap, dari segi perbuatan pun kita da jawap soalan tu..aku pasti..dia tahu jawapan n kata hati aku terhadap dia.. aku pasti...

2 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

Unknown berkata...

ko dh nk kwen ke JM?

bila?

jgn lupe jemput aku..hihii..

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Haah, aku kawen bulan 6 nie.. 26/06/2010 belah pmpn.. Belah lelaki, 03/07/2010.. Nanti aku sampaikn kad... Bagi la alamat... Hihihihii.. Ko bile plak??

Apa di fikiran anda...?