Tunang

Salam,

Pada tanggal 14 February 2010, perjalanan hidup aku berubah dari dan status aku pn berubah menjadi tunangan org... Orang selalu berpesean

Tunang jangan lelame, tak elok

Ade lagi

Mase tunang kene banyak bersabar, besar dugaannye


Itulah banyak pesanan yang aku dapat dari org2 "lame"... Ekceli, akupn setuju jugak.. So, kami pown mengambil keputusan untuk mencepat selagi yang boleh.... Kami pilih untuk nikah pada 26 June 2010.. Hik Hik... Da dekat pown...

Dugaan..... Aku harap, dugaan semase bertunang nie, boleh aku lalui.. Semoga Allah permudahkan jalan kami... Aku ade ingat ustaz aku dlu penah cakap pasal dugaan atau cubaan yg Allah beri kepada hamba Nya,

"Allah memberi dugaan kepada hambaNya mengikut keupayaan setiap hambaNya"

Bermakna, sekiranya kite redha dan bersabar juga berusaha, pasti dugaan Nya boleh kita hadapi... Allahualam..

Anyway... Nie gamba mase kami bertunang... Huhuhu...


~j m ~

0 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

Apa di fikiran anda...?