Hari Sabtu Lepas

Salam,

Hari sabtu lepas, aku trun KL nak g career fair kat midvalley... (Ekceli gerak dari JB hari jumaat malam). Warge2 teratak61 semue ikot... Rancangnye nak bertolak pukol 6.30 ~ 7.00 petang tue.. Tapi malang nye setibanye d rumah.. Xleh nak masuk plak.. Pintu kunci..
:tsk:
Ekceli kunci rumah ade 3 kesemuenye...
  1. Kunci umah aku (adek aku pegang)
  2. Kunci umah fazrul (tinggal dalam umah)
  3. Kunci umah Z (patah)
So harapan yang ade hanyelah adek aku... So aku pn call adek aku... Seb baik die mmg otw balik kije.... Tapi tunggu2.. Tak sampai2.... Risau gak... Da laa bru ujan... Jalan licin... Dlm 15 minit bru die sampai... Rupe2 nye.. Hset die jatuh tgh jalan.. Habis berderai... Cian die...
:siga:

Pastu pun gerak p KL... Skip cite jumpe ijan, jumpe mmbe ieda, (panjang sangat nak cite) then masuk ari sabtu.. Pepagi lagi da bangun nak g career fair... Sampai kat midvalley ramai gyle org kat ctu... Bersesak2 masuk... Masuk anta2 resume then balik.... (skip cite menyakitkan hati d mcd)..

Sebenanye nak cite yang nie jek... hehehee... Otw balik tue, lalu satu jalan kat area kelang dan jumpe sign board nie...

RESTORAN KOMATHI VILAS


So.. Sesape bernama vilas... Jgn laa masuk restoren nie.. Kompem mati... Harharhar...
:scream: ~ j m ~

5 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

Unknown berkata...

hahaha~~ kesian vilas..sia-sia je..

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Nasib baik name vilas tue jarang2 orang pakai... Huhuhuu

Unknown berkata...

hehehe...betul2 i setuju sgggtttttt!!!!!

noulha berkata...

aku baca beriye dari awal.. last2 gelak tak hengat dunia. ampeh.. =,="

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Hehehe.... Sy nie bukan pengarang yg hebat... Nway, glad cause u enjoy it... huhuhu...

Apa di fikiran anda...?