HARI PINK SEDUNIA!!!






HARI PINK SEDUNIA...


Kebetulan atau kenyataan??, today aku pki baju kurung n tudung warna pink.. aku ni kategori nampak ganas tapi dlm hati ada taman, heheh... aku capture gambar n send to him (konon nak dia puji aku, aku ni comel..hahah) ..then JM bgthu yg today adalah HARI PINK SEDUNIA.. waahhh!! pink pun ada hari yang tersendiri..sgt berbaloi.. bila sebut pink or merah jambu..sure orang akan imagine kiut, cute, comel.. tapi tahukah anda, sekiranya lelaki memakai baju yang bertemakan pink lebih banyak menarik perhatian sang bunga.. tapi hakikatnya, not totally lelaki boleh terima seumpamaan ini yang pada zahirnya, lelaki adalah seorang yang gagah perkasa n macho...



Bila sang kekasih menyatakan hasrat kepada si kekasih untuk memakai baju bertemakan warna pink..sure mereka yang gagah ni ~ konon je la..~~ seboleh-bolehnya, menidakkan untuk memenuhi permintaan sang kekasih... Alasan yang agak rasional..~~uisshh mane boleh lelaki pki baju warna pink.. nanti org pandang dok gelak-gelak n tersengih-sengih~~.. tapi tahukah anda wahai si kekasih (khusus kepada si jejaka) warna tidak memberi apa-apa pandangan atau pendapat yang -ve.. apa yang anda pki sememangnya menarik perhatian orang lain.. kenapa anda lebih prefer memakai baju warna merah menyala dari memakai baju pink yang soft..(adakah ia menunjuk kan siapa diri anda?? atau erti kata lain.. memberi maksud yang anda adalah tergolong dari golongan yang soft atau lembut)..


ermmm oooo tidakkkk~~ sama sekali wahai si jejaka.. kami kaum hawa, tidak akan sama sekali memberi pandangan yang tidak relevan seperti apa yang anda fikirkan.. tetapi adalah sebaliknya.. anda adalah seorang yang berani kerana sanggup memenuhi permintaan sang kekasih..sangat romatik kerana bersifat memahami..hehehe.. ~~boleh terima ke pendapat aku nie??~~ Dan secara kebetulan tema Majlis Perkahwinan Aku n JM adalah warna PINK!!! sangat kebetulan.. so kepada sahabat-sahabat dan kawan-kawan aku, if korg sangat memahami aku, pki la baju warna pink..termasuk la si jejaka yang berlakon macho dan gagah..heheh bila korg pki sure ramai yang pandang dan terpikat.. hehehe




HYDA
~JM's Fiancee~








3 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

ima berkata...

bak kata piji = "pink, peach adalah bukan warna lelaki"

padahal aku tgk dia pakai ok je. takdela nampak jambu pun.

Unknown berkata...

hehe..betul tu..sokong sgt2x

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Iskh... X sronok nak pakai warne tue...

Apa di fikiran anda...?