Our Wish List for honeymoon

Salam,

Aku dan JM dalam perancangan untuk honeymoon sempena wedding kami, dan yang paling best sekali tempat yang we all decided ialah Krabi Island, Thailand. ermm..tempatnya sangat menarik dan sangat cantik. Harap apa yang Aku dan JM rancang akan tercapai.. itu lah impian kami untuk honeymoon kali ini. Maybe, masa akan datang pun ada gak.. tapi tu hanya perancangan je kan.. ikut gak dari segi ekonomi dan bajet kami. Apa yang kami rancang, mybe dalam 1 Oct 2010 kami akan bergerak ke Krabi Island, JM cari input-input mengenai segalanya (tambang, accomodation, aktiviti-aktiviti, etc) dan fact yang paling menarik ialah dari Malaysia ke Thailand hanya mengambil masa tak sampai 30 minit. Kemungkinan tidak sampai pun 20 minit.

Aktiviti-aktiviti di Krabi Island yang akan kami lakukan sedang diatur oleh JM..aku? hanya datang bawa badan je la. Aku serah kan semuanya kepada JM..dia organiser untuk event kami ini. Apa yang aku nampak dan dengar, JM dah aturkan macam-macam aktiviti dan yang paling best sekali.. naik speed boat jelajah seluruh pantai yang berdekatan (sangat menarik). Aku n Jm suke pantai!!! Even tho, aku tak boleh mandi pantai. if aku mandi sure muka naik merah-merah dan pedih. Mau aku meraung. heheh.. tapi untuk honeymoon kami ini, aku akan cuba bersama-sama dengan JM untuk melakukan segala aktiviti-aktiviti tersebut ( aku nak amek hati JM dan yang pasti JM yang organise aktiviti tu, tak kan la aku tak mahu follow..kejam nya..). Frankly speaking, aku tak sabar nak pergi honeymoon ni.. sampai termimpi-mimpi. Tiket aku dah book, dah siap bayar habis dah.. now, hanya booking hotel dan aktiviti-aktiviti yang kami nak take part. So far, aku nampak JM betul-betul hendak kami enjoy dengan honeymoon ni. Doa moga-moga honeymoon kami terlaksana dengan lancar dan jayanya..aminn~~ sayang sangat kamu..

~HYDA~
JM's Fiancee.




3 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

noulha berkata...

20 mins? biar betik!
oh,selain dari keterkejutan aku tadi..
"semoga semua berjalan lancar"

*hugs* --> to eda je. :P

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Time kasih awek dd... Hehehe

*hugs*---> to eda je :P

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

;;)

Apa di fikiran anda...?