Try to be the best for him~~

Salam,



Aku ingin menjadi yang terbaik antara yang terbaik hanya tuk si dia. aku cuba apa yang aku mampu untuk mengukir senyuman dan kepuasan hati dia. ya..mmg aku manusia yang naif kerana hanya mementingkan diri aku sendiri semata-mata kepuasan hati aku. apa yang aku impikan hanya untuk kepentingan aku dan si dia. berharap si dia paham dengan apa yang ingin aku lakukan untuk masa depan kami. biar apa pun halangan dan rintangan antara aku dan die, aku akan cuba untuk menghadapinya.


"Percintaan Perlukan Pengorbanan" ~ kata-kata yang aku petik dari si dia. kini, hanya masa dan rezeki sahaja yang dapat memutuskan keputusan antara aku dan si dia.. Moga Allah akan mempermudahkan jalan cerita cinta kami..aminn~~


HYDA
~JM's fiancee~

1 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

Apa di fikiran anda...?