Hari-Hari Dalam Seminggu

Salam..

 Dalam semiggu ade tujuh hari... Dari isnin sampai lah ke hari ahad.. Entry kali nie, aku nak citer cket pasal, hari yang paling best ngan hari yang paling xbest dalam seminggu... Aku ade gak buat survay tanye2 orang,

Hari ape yg paling tak best??? Ngan hari ape yang best?? dalam seminggu

Kebanyakan orang cakap, mesti tak suke hari isnin.. Kene p keje.. Ye laa.. Aku pown tak suke gak hari isnin... Pastue orang ckp hari jumaat semue happy jek macam peguin.. Heppy jek nak p cuti.... Aku pown same macam orang laen... Hari jumaat sangat heppy....




Tapi kan sejak kebelakangan nie aku tak suke sangat hari ahad.... Bile hari ahad jekk.. rase mase pendek jekk.. tak sempat nak buat pape tau2 da pukul 12 tghari... mumumumumu... Ekceli, aku start tak suke hari ahad nie sebab, bile aku dapat jumpe si Isteri ther Chenta nie, mesti ujung minggu...So, bile hari ahad jekk, nak kene balik Jb... Adoi, sedih betol... Sebab tue laa biasenyer smpai hari ahad, aku akan mengalami simptom2 nie..

  • Muke sedey...
  • Berperangai pelik..
  • Cakap tak tersusun...
  • Banyak termenung
  • Banyak berangan...

    Dan simptom2 nie jelas menunjukkan yang aku nie tak heppy pade hari tue... Sebenarnyer, simptom2 nie jadi sebab, banyak sangat yang aku nak cakap kat Sayang aku nie sampai tak tau nak cakap yang mane satu... nak cakap sayang kat die... rindu kat die.. (padehal tyme tue ade depan mate jekk..) Nak die hati2... Nak suruh die jage diri baik baik... Macam2 lagi laa... tapi aku takut klu asyik cakap banyak2 jek, tak sempat pulak nak gurau2, nak borak2 kosong, nak usik2 die... Hmm banyak betol nak buat...

    Tapi kan, walaupown banyak yang aku pk nak buat dalam mase yg singkat tue, ciket jek yg aku buat... kadang2 tue senyap jeekkk... tapi nanti bile aku or die nak naek bus... aku mesti nak cium die dlu, dan aku harap bile aku cium die tue, semue yang aku tak sempat nak sampaikan, luahkan, or buat sampai kat die through that kiss... EMMMMUUUUAAAHHHHH.... Sayang kat u...

    ~j m~
    hyda husband

    2 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

    noulha berkata...

    huhu... dugaannye..
    hrp2 cpt le abis dugaan ni..

    ✿ H y D a . J M ✿ berkata...

    Amin~~

    Apa di fikiran anda...?