Di kala waktu berbuka dan sahur..

Salam Ramadhan,

Aku rasa tidak terlambat bagiku untuk mengucapkan selamat menyambut ramadhan..moga ramadhan kali ini akan memberkati hidup kita. entry kali ini, aku nak share menyambut 1st ramdhan tanpa si suami di sisi.. tajuk pun dah bikin air mata aku leleh..sangat sedey. tapi nak buat mcm mane, da nasib kami. so dari jauh je la kami boleh wish ~~ Selamat Menyambut Ramadhan sayang..Selamat Berbuka Sayang..~ walaupun wish ni aku hantar thru sms dan hanya dpt dilihat melalui mata, tetapi ia nya sebenarnya dari lubuk hatiku yang sentiasa mengingati si JM..rindu sangat kat sayang...

1st day berbuka puasa, aku teringin masak dan berbuka bersama dengan JM, tapi tu semua adalah impian aku je.. angan-angan kosong, yang aku pasti tak kan dapat aku kecapi~ uwaahhh sedeynye~..tetapi, aku dapat rasa aura, bila mana aku berbuka di meja makan, rasa hangat JM ada di sebelah aku..aku kembali bersemangat untuk berbuka walaupun juadah berbuka tidaklah sehebat mana. makan sambil tersenyum kambing sumbing.. walhal, JM ada kat JB mkn nasi ambang... ~sayang, bila kita nak berbuka bersama-sama ni??~ 

Sahur pun benda yang sama aku terpaksa hadapi..kena cekal dan tabahkan hati aku je. Bangun sahur nmpk muka myra..~ bukan muka JM..tapi... sms tetap bertandang, wish selamat bersahur dari JM. mungkin ini menguatkan semangat aku untuk terus mencari kerja kat area JB..hehehhe..~ untuk kali yang ke2 aku memberi persoalan..sayang, bila kita nak bersahur bersama-sama ni??~

Plan kami myb dalam minggu depan aku balik JB ~ niat aku hanya nak berbuka dan sahur dengan JM tersayang, dan mengubat rindu aku kepada si BOTAK~ entry kali ini ada skit bau-bau nyampah..sket-sket rindu..sket-sket sayang..~ tapi aku pedulik hape nok.. yang penting aku tetap rindu dan sayang kat BOTAK~

Kepada sahabat, kawan dan member, Doakan kebahagian kami ye..moga hubungan kami ini berkekalan hingga ke akhir hayat..sayang sangat2 kat sayang..

HYDA
~JM's wife~

2 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

noulha berkata...

aku pun sedih nok.. bile bace ni..
sob ...sob..

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Terime kasih... Ade jugak yg turut simpati...

Apa di fikiran anda...?