Marathon Muvi..

Salam,

Today aku nak share kenangan yang tak ada la berapa best pun, tapi bagi aku myb ia sebuah kenangan yang agak sweet gitu..last weekend macam biasa la, hidup PJJ (Perkahwinan Jarak Jauh) kena la jumpa dua minggu sekali ~tapi nengok kepada ekonomi gak la..hehehe~ hati aku excited sangat nak jumpa JM. jumaat tu aku ambil haflday, bosses aku faham situasi aku, if aku cakap nak ambil halfday sure sume tersengih-sengih ~memberi maksud yang tersendiri la tu..aku faham..tapi aku buat-buat tak faham..~

JM shoot terus dari opis p Seri Putri , aku sampai Stesen Seri Putri kul 630 lebey kurang la~~aku xnengok plak jam, dalam otak pikir je si JM..kangen bangat sama loe~, aku rasa berdebar-debar.. betul-betul rindu kat JM. dari jauh, aku nampak JM tersengih-sengih, myb dia pun rindu sangat kat aku kot ~ ayat sedapkan hati aku..~ tapi we'll dah plan dah. aku sampai je JB aku nak nengok muvi.. dah lama aku xngedate dengan JM.. kira ni 1st time la tengok muvi lepas dah kahwin..

Tambah bestnye, ekyn pun nak nyibuk hang out dengan kitorg~ adeyhh..ekyn ni pun satu..hahahah~ so, bila aku dah sampai, kitorg terus pick up ekyn kat Opis Alkhsan.. dah settle sume aku pun terus p MBO giant. dah plan nak tengok muvi secara marathon ~ dah lama xbuat marathon..heheh~ tapi pape pun aku nak sangat ngk cite garam ~ salt~ for 2nd choice, aku serahkan kat JM. so, JM nak sangat nengok muvi inception.. aku oke je, sume muvi aku layan.. ~ijan bagi 4.5 bintang kat muvi ni..so sure mantap!!~

So sampi je MBO, usha-usha la muvi mana yang agak2 xclash dengan cita salt.. and.. kitorg mmg lucky bila cita salt and inception xclash.. hahaha..tapi yang paling best nya satu setengah hari suntuk la kitorg ada kat MBO tu. stat showing kul 730 citer inception ~ citer inception take 3 hour..gyle panjang muvi nie~ then sambung kul 10.45 citer salt..hahha.dengan pki baju opis dan xmandinya..tapi hati tetap riang..ria hahhaa ~elak je bilik muvi tu berbau lembu kambing yang xmandi 1 hari..hahahah~

untuk tantapan umum:


HYDA
~JM's wife~

3 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Best sgt inception... CGI mantap... Jalan cerite original.. Overall, sgt puas hati... Salt action pack... Neway.. Two thumbs ups for both movie..

Fairuz berkata...

Wah. 5 jam tengok movie.. Tak penat ke..

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Xde laa.. Klu cite best xde laa penat... Hehehe

Apa di fikiran anda...?