Kerja Baru

Salam,

Selame nie aku tak masukkan entry pasal dapat keje baru sebab nak tunngu dapat offer letter dlu.. Sekarang da dapat.. Boley laa aku menceritekan kije baru.. Jawatan baru aku maintenance executive, (memule ingatkan maintenance eng tapi bukan pulak). Jawatan kali ini lebey sesuai utk aku (aku dak mech eng) berbanding kije skrg nie (post tuk bdk chemical) so aku sangat hepy dapat kije nie.. Got this picture from other blog (http://lavender.james-chow.com). Tak sempat nak amek pic lagi..



This will be my new working place. Excited to start. Anyway, my last day at Jb will be on the 31st of December and i will start working at KGNS on the 3rd of January.. Yeah... New year with a new job and a new ambition. Chayuk2x. Hahahah tetibe ter speaking plak..

Anyway, skrg nie kiteorg (me and my syg) ade masalah plak nak duduk mane... Nak dok Puchung ka? Bangi ka? Klang ka? S. Alam ka? AKu pown kompius. Takpelah, nanti difikirkan.. Skrg kite happy2 dlu dapat kije baru.. Bile da anto surat resign nie, malas tol nak kije.. Hmmmm.. Menghitung hari jek.. Hari2 maen ternet..  Oke laah.. Nak sambung wat kije .. Adios~

~ j m ~
hyda husband

4 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

noulha berkata...

yeah! tahun baru, keje baru! pasal nk duk mana asenye rilek2 dulu, tgk sebulan cane baru leh tau tpt mana y sesuai nk duk nnt. tahniah!

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Tengkiu~~ Maku pn dapat kije baru jugakkan?? Congratz also..

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Tersalah eja pulak.. Kamu bukan maku.. hehehe

noulha berkata...

hahaha paham2. sibaik bukan maruku. nyamnyam :p

Apa di fikiran anda...?