Menghitung hari

Salam,

Saje nak mengeluarkan bende yg tersekat beberapa lame dalam kepale aku nie. Hari tue aku ade p beli Blackberry. Hahaha.. Skrg aku sgt addicted to it.. Damn!! Org ramai cakap, asal tak beli android phone? or iphone? Hmmm... Ntah laa.. Aku mmg suke bb kot...

Skrg nie aku ngah lalui minggu yg sgt sukar.. P kerje hari2 tapi takde keje nak buat.. Bosan tahap cipan laut yg berenang bersame2 kambing afrika. Nie laa die nasib org da nak berenti.. Keje semue kene pass kat org laen.. Yg best nyer, dapat maen BB. harharhar.. Sbb tue laa aku addicted to it.

Sewaktu aku mengepost entry nie, aku da tak tau nak buat ape. Takpe2 tinggal hari kamis ngan jumaat.. Then pindah p umah sewe baru... Yeay!!!!!! Sgt seronok dan tidak sabar.

~ j m ~
hyda husband

2 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

Fairuz berkata...

Wah.. Dah ada icon2 baru kat tepi tu.. Nice ;)

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Aku berusaha keras untuk membuat icon2 tue.. Hahahhaah

Apa di fikiran anda...?