Tahniah buat Chenta Hati Saya ~kesinambungan dari episod lepas~

Salam,

~kesinambungan dari episod lepas~

Walaupun ini bukan cerita saya atau tidak ada berkaitan dgn saya, tapi sebagai manusia yang tak ada perasaan malu dan tamak haloba..arhggg normal la semua ni..persetankan segala bagai.. Aku happy sebenarnya..dalam erti kata lain, aku nak share dengan korg perasaan happy aku yang tiada titik nokta..tiada penghujung la tu..

First of thing, TAHNIAH SAYANG!!! anda telah mencapai wish list anda for this year 2010..dan aku?? mestilah aku tumpang gembira sbb..aku kan isteri tersayang die..sayang ke?? hahaha.. now on, aku dah tak kan meroyan lagi..asal nak weekend je aku meroyan, asal nak hari jumaat je aku da mula sasau..dan...yang paling penting sekali, dalam FB aku, kemungkinan dah tak ada dah status " rindu kat sayang..", then siap de day countdown lagi.. itu menunjukkan tanda aku rindu kat dia..

Tentang perasaan dan keadaan semasa ditemuduga? aku akan paksa JM post ek..asik aku je yang post entry baru..macam aku plak yang overacting..walaupun memang benar pun aku ni terover..tapi yang pasti tak ada la post entry sampi 2-3 entry baru..macam tak ada kerja la plak kan..hahahaha..


* Harap selepas ni kehidupan kami sekeluarga akan lebih bermakna...aminnn..

1 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Thanks syg.. i sayang kat u tau..
~ j m ~
hyda husband

Apa di fikiran anda...?