Takut!!!!

Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru,

As happy i am right now, i am aslo afraid and maybe a little bit terrified. Why?? Oke lah, bia aku cite sedikit pasal hidup aku.. Aku nie berasal dari Kluang, Johor. Aku sekolah rendah di Rengam, Johor. Then lower form kat Kluang, Johor. Pastu naek upper form, aku pindah kat muar, Johor. Lepas abes SPM, aku sambung blaja kat UTM Skudai, Johor. After abes degree aku pn start keje kat area Senai, Johor. Well basicly i am a very Johor person laa kan. One thing change, i married a wonderful and beautiful girl however from Banting, SELANGOR. Wondering how that happened?? Short story --> Meet a girl --> Fall for the girl--> Love the girl --> and married the girl~~~ Hahaha Very short ehh..

After i married the girl, so aku pown start carik keje kat Selangor. Then lately korang pn tau aku dapat keje kat Subang. I am very heppy. Tapikan.. Cam takut pulak. Yg pelik nyer.. Aku takut

macam mane ekk aku nak p keje supaya tak lambat?? bangun sgt awalkah?? Aku tensen tak nanti klu jam?? Aku akan marah2 ka?? 



Hahaha pelik jek ape yg aku takutkn.. Ntah laa~~

Anyway.. Sekarang ape yg aku perlu lakukan.. Tabahkan hati, beranikan diri dan pastikan tidak takut dengan perubahan.. Hehehe.. Wish me luck with my new environment.. Adios~~ (Lege dapat mmbebel pasal nie)

~ j m ~
hyda husband

4 Luahan (Sila klik di sini untuk menambah ulasan):

noulha berkata...

usah takut.. mula2 mmg rasa tenstion, tapi lama2 dah auto pilot mode. siyes..

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Yeke?? Rase cuak gyle.. Kengkadang nak tdo pn terpk... Hahahaha.. Siyes~~

~ j m ~

noulha berkata...

biasa tu.. lg2 kalau nk stat kat tpt baru. tapi jgn risau.. sbb ur other half kan ada. lgpun, kamu misti bleh adapt punyelah.

✿ H y D a . J M ✿ berkata...

Terime kasih kerana sudi menyokong dan mengundi sy.. Insyaallah sy akan melakukan tugas sy selalu wakil rakyat dengan adil dan saksama.. Hahahaa... (Terlebey pulak)

Anyway, thanks for the encouragement....

Apa di fikiran anda...?